Dinox

Kotimainen urheiluvälinetoimittaja!

Tilaukset: 0400 399 127 (8-16)

DINOX - Toimitusehdot

Sitoudumme noudattamaan toiminnassamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Asiakassuhde kanssamme syntyy, kun tilaat tarjoamiamme tuotteita. Samalla hyväksyt yleiset kauppaehtomme:

Tuote- ja hintatiedot

Kaikkien tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnaston hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Toimitus ja kulut

Tilaukset toimitetaan postin palveluja käyttäen. Asiakas voi myös noutaa tilauksensa Hollolan toimipisteestämme, jolloin toimituskuluja ei tule. Ostaja maksaa valitsemansa toimitustavan kulut, ellei muuta ole mainittu. Tilaukset toimitetaan, kun kaikki tilauksen tuotteet ovat saatavilla. Asiakkaalla on mahdollisuus pyytää osatoimitusta asiakaspalvelusta. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. 

    • TOIMITUS POSTIIN 5,90 € Toimitetaan asiakasta lähimpänä ja vapaana olevaan noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin. Saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä. Pakettia säilytetään 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle. Paketin koko enintään 100 x 60 x 60 cm.
    • TOIMITUS KOTIOVELLE 14,90 € Jakeluaika toimitusosoitteeseen sovitaan postipalvelun lähettämällä tekstiviestillä tai soitolla. Jakelu tapahtuu pääsääntöisesti arkisin klo 8-21. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, paketti toimitetaan lähimpään Postiin. Pakettia säilytetään 7 vuorokautta, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle. Paketin enimmäispaino 25 kg.
    • KOTIMAAN RAHTI 49 € Isokokoiset tuotteet toimitetaan aina kotipihaan. Näitä ovat mm. trampoliinit, muutamat puolapuumallimme, rack telineet tai muut tuotteet joiden paino on yli 25 kg tai pituus yli 3 m. Lähetyksen voi sovittaessa jättää myös pihaan ilman vastaanottajan paikallaoloa. Vastuu lähetyksestä siirtyy tällöin vastaanottajalle. Toimitusosoitteeseen tulee päästä kuorma-autolla, jotta lähetys tulee voida toimittaa perille. Rahtilähetykseen ei kuulu sisään- tai kerroskanto. Jakelu sovitaan rahtipalvelun lähettämällä tekstiviestillä tai soitolla. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa saapuvan lähetyksen kunto yhdessä kuljettajan kanssa ennen rahtikirjan kuittaamista. Lähetyksen mahdollinen poikkeama (esim. kuljetusvaurio), tulee kirjata rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa. Rahtilähetyksen palauttaminen on maksullista.
    • NOUTO MYYMÄLÄSTÄ 0 € Saat ilmoituksen sähköpostilla, kun tilaus on käsitelty ja noudettavissa myymälästämme osoitteesta Keskikankaantie 25, Hollola. Jos haluat ilmoitustavaksi tekstiviestin, niin mainitse asiasta tilauksen yhteydessä. Noutoaika pääasiassa arkisin klo 8-16, mutta erikseen sovittaessa onnistuu muulloinkin.

Toimitusaika

Pääsääntöisesti arkisin klo 14:00 mennessä tulleet tilaukset lähetetään jo samana päivänä. Toimitusaika-arviot annetaan varastotilanteen ja maahantuojien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella. Dinox ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta pyrimme ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

Kuljetusaika kestää yleensä yhden päivän. Vaikka yleensä kuljetusyhtiöt toimittavat tuotteet toimituslupauksen mukaisesti, silloin tällöin tulee 1-2 päivän viivästyksiä. Emme vastaa toimitusajasta sen jälkeen kun tuote on annettu kuljetusyrityksen kuljetettavaksi.

Poikkeava toimitusosoite

Voitte tilata tuotteitamme ilman lisäkuluja myös muuhun kuin omaan vakituiseen osoitteeseenne. Merkitkää tällöin oman osoitteenne lisäksi haluamanne toimitusosoite tilauslomakkeeseen. Voitte esim. tilata lahjaksi, jolloin toimitamme tuotteet lahjan saajan osoitteeseen ja laskun teille. Samoin voitte tilata omaan väliaikaiseen osoitteeseenne. Poikkeavaan toimitusosoitteeseen tilaaminen ei ole mahdollista Klarna Lasku- tai Klarna Tili- maksutavoilla.

Maksutavat - Klarna Checkout

Klarna Checkout-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan:

    • Verkkopankit; voit maksaa ostoksesi turvallisesti kaikkien yleisimpien pankkien verkkopankkitunnuksilla.

    • Laskulla 14 vuorokautta korotonta maksuaikaa.

      • Lasku lähetetään tilausvaiheessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, täytä siis tiedot huolella!

      • Et voi tilata tuotteita laskuun silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.

      • Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

    • Erämaksu:

      • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle). Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

      • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.

    • Maksa myöhemmin (Kampanjalasku): jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.  Lisää klarnan kampanjalaskusta täällä.
    • Luottokorttimaksut:

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa, American Express -ja  MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

    • Mobiilimaksutavat

MobilePay on sovelluksessa toimivia palvelu, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) ehdot, jotka löydät kassalta tai tästä! Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Toimitamme myös Postin ja Matkahuollon Posti- ja bussiennakolla.

Maksutavat - Lasku - vain sopimusasiakkaille

Sopimusasiakkaille tarjoamme myös mahdollisuutta maksaa yrityksemme omalla laskulla. Maksuehto on 14pv netto. Mikäli yrityksenne on uusi tai asiakassuhteemme on vasta alussa, pidämme oikeuden pyytää maksua etukäteen laskutussopimuksen avaamiseksi. Näin ollen, mikäli olet uusi asiakas, ja haluat mahdollisimman nopean toimituksen, valitse maksutavaksi Klarna lasku tai maksa ostoksesi suoraan verkkopankissa.

Lahjakortit

Dinox-verkkokaupasta voi tilata lahjakortteja ja ne ovat suuruudeltaan 50€-500€ arvoisia. Pidätämme oikeuden muuttaa lahjakorin arvoa hintojen muuttuessa esimerkiksi kampanja-aikana. Lahjakortin arvon tulee vastata lahjakortista maksettua summaa. 

Toimittamatta jättäminen

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin henkilötietoihin, virheelliseen tilaukseen tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten. Tällaisissa tapauksissa mahdollisesti maksetut maksut palautetaan asiakkaalle.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin uuden tuotteen toimittamiseen liittyen.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös yllä mainitun 30 päivän jälkeenkin. Pyydämme Teitä ottamaan välittömästi asiakaspalveluumme yhteyttä vian havaittuanne, sivustomme asiakaspalautuslomakkeen kautta tai puhelimitse. Näin voimme korjata tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Takuu

Dinox antaa tuotteille 6 kuukauden takuun, joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä. Mikäli tuotteen takuuaika poikkeaa tästä, siitä on erikseen maininta tuotesivuilla. Takuuaika alkaa kuitissa näkyvästä ostopäivästä. Sovellamme siis kansallisia virhevastuuta koskevia säännöksiä (kuluttajansuojalain luku 5). Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että korvaamme tuotteissa ensimmäisen 6 kk aikana ilmenneet materiaali- ja valmistusvirheet. Materiaali- ja valmistusvirheet ilmenevät yleensä ensimmäisellä käyttökerralla tai pian käyttöönoton jälkeen. Takuu ei kata tuotteiden väärinkäyttöä, asennusvirheitä, asiakkaan muokkaamaa tuotetta, ohjeiden laiminlyöntejä tai muilla virheellisillä toimilla aiheutettuja tuotteiden vahingoittamisia. Mikäli ongelmaa ei ilmene ensimmäisten käyttökuukausien aikana, sitä tuskin ilmenee. Kaikki tuotteet kuluvat käytössä, niin myös kuntoiluvälineet. Tuotteen kulutuskestävyyteen vaikuttavat käytön aktiivisuuden lisäksi myös tuotteen valmistusmateriaalin luontaiset ominaisuudet. Koska tuotevalikoimamme on laaja, käytämme tuotteiden valmistamiseen lukuisia erilaisia materiaaleja. Lisäksi tuotteiden käyttötarkoitukset ja käyttöasteet vaihtelevat. Näiden syiden vuoksi, käsittelemme materiaali- ja valmistusvirheet aina tapauskohtaisesti.

Ole siis välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme, jos jossain tuotteessa ilmenee ongelmia. Takuuseen sisältyy toimituskulut ja vikaantunut tuote. Takuu ei kata takuuvaihdetun osan mahdollisia asennuskustannuksia. Tuotteen takuuvaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

Tuotteen palautus:

Palautukset käsittelemme välittömästi, kun lähetys on meille palautunut. Hyvitykset tehdään saman arkipäivän aikana, kun olemme vastaanottaneet palautusehdot täyttävän lähetyksen.

Ennen kuin palautat, tarkista seuraavat kohdat:

    1. Ennen palautusta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta palautus on meillä tiedossa ja tiedämme odottaa tuotetta takaisin
    2. Varmista että tuotteet ja myyntipakkaus ovat edelleen myyntikuntoisia
    3. Täytä mukaan asiakaspalvelulomake (kuitin alaosa) huolellisesti ja selkeällä käsialalla. Jos lomake ei ole tallessa niin yhteystiedot sisältävä vapaamuotoinen lähete myös riittää.
    4. Pakkaa tavarat alkuperäisiin tuotepakkauksiin ja pakkaukset postituksen kestävään pakettiin.
    5. Ethän liimaa palautustarraa tai kirjoita tekstiä alkuperäiseen tuotelaatikkoon.
    6. HUOM! Huolehdi että palautus tulee POSTI Express -pakettina, eli perille toimituksena. Postin sopimustunnus on 638652
    7. Palautusosoite on seuraava:

Dinox Sport Oy / asiakaspalautus

Keskikankaantie 25

15860 Hollola

Tuote tulee pakata kuljetuksen kestävään pakkaukseen ja mukaan tulee laittaa täytetty asiakaspalvelulomake.

Postin toimipisteeseen jätettäessä paketin päälle tulee kirjoittaa palautustunnus. Postille tuo on 638652. Myös SmartPostin kautta palauttaminen onnistuu, ja tällöin saat tarvittavan Helposti-koodin osoitteesta posti.fi/palautapaketti syöttämällä paketin lähetystunnuksen.

Huom: Puolapuiden, pöytien, isojen rack telineiden (tai vastaavan koko- / painoluokan tuotteen) palautuksesta veloitamme 29,90 € palautus- ja käsittelymaksun. Muiden tuotteiden palautuksesta veloitamme 9,90 € palautus- ja käsittelymaksun. Huomioithan, että vähennämme aina palautus- ja lähetyskulut palautettavasta kauppahinnasta.

Huomioithan myös, että tuotteilla, joihin on asiakkaan pyynnöstä tehty muokkauksia tai tuote on tehty asiakkaan mitoilla, ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Asiakaspalautuksesta tulee ilmoittaa meille aina sähköpostitse myynti@dinox.fi ja ilmoittaa palautettavan tuotteen tilausnumero.

Tuotteen vaihtaminen:

Haluatko vaihtaa tilaamasi tuotteen johonkin toiseen malliin? Vaihto onnistuu alla olevilla ohjeilla.

    1. Tee uudesta tuotteesta/tuotteista kokonaan uusi tilaus verkkokaupan kautta. Maksa uusi tilaus normaalisti. Hyvityksen alkuperäisestä tilauksesta tulet saamaan myöhemmin, kun alkuperäinen tilaus meille palautuu.
    2. Palauta tuote/tuotteet yllä olevien ohjeiden mukaan (tuoteen palautus)

Lisätietoa tuotevaihdoista

Tuotevaihdoissa pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen sen vuoksi, että joskus palautuslähetysten saapuminen meille voi kestää 1-2 viikkoakin riippuen kuljetusyhtiön toimintatavoista. Tästä johtuen kannattaa uudesta tuotteesta/tuotteista tehdä kokonaan uusi tilaus verkkokaupan kautta. Asiakkaana saat oikean tuotteen paljon nopeammin käyttöösi mikäli siitä tehdään heti uusi tilaus. Vaihdettava tuote palautuu meille kuljetusyhtiön kyydissä aikanaan ja palautettavista tuotteista hyvitetään rahat heti sinulle takaisin kun tuotteet on tarkastettu. 

Ylivoimainen este (Force majeure)

Dinox ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Dinox.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Dinox.fi:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta tai tilanteesta kuten kuolemasta, sairaudesta tai muusta vähäisemmästä tai inhimillisesti perusteltavissa olevasta esteestä tai häiriöstä.

Tarvittaessa saat lisäinfoa toimitus- / käyttöehdoista sähköpostin kautta.

Lunastamaton paketti

Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei ole sama asia kuin kaupan peruminen. Perimme erillisen 9,90 € maksun kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme noutamattomista ja peruuttamattomista toimituksista. Kyseinen summa vastaa lähetys-, käsittely- ja palautuskulujen todellista kulua.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi viedä myös ODR-foorumin (https://ec.europa.eu/odr) kautta verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.

Yhteystiedot

Dinox.fi / Dinox Sport Oy

Keskikankaantie 25

puh: 0400 399 127

Y-tunnus: 2541313-5

myynti@dinox.fi

 

Vaivatonta ostamista

Voit maksaa Klarnalla, verkkopankkitunnuksilla, yleisimmillä luottokorteilla tai MobilePay sovelluksella. Yrityksille toimitamme myös Klarnan laskulla ja kauttamme on mahdollista saada myös Leasing rahoitus. Toimituskulut alk. 5.90€ tai suoraan myymälästä 0€. Toimitamme paketteja myös suoraan kotiin ja työpaikalle.

1 - 2 päivän pikatoimitus

Vakituinen henkilökuntamme käsittelee tilauksia koko ajan. Ark. klo 13 mennessä jätetyt tilaukset lähtevät varastoltamme yleensä jo samana päivänä ja vastaanotat tuotteesi 1-2 vrk kuluttua.

Asiantuntijat apunasi

Dinox henkilöstö koostuu liikunta- ja suunnittelualan ammattilaisista, jotka ymmärtävät liikuntavälineiden ja niiden käyttöympäristön asettamat vaatimukset. Meiltä saat siis avun liikuntatilaratkaisujen ideoinnista toimivaan toteutukseen.

Dinox

DINOX.FI TARJOAA

  • Asiantuntijoiden valitsema tuotevalikoima
  • Kotimaista tuotantoa
  • Mahdollisuus räätälöityihin ratkaisuihin
  • Iso kotimainen tuotevarasto
  • Turvalliset maksutavat
  • Nopeat 1 - 2 vrk toimitukset

VERKKOKAUPAN TAKANA

Dinox Sport Oy
Y: 2541313-5
Keskikankaantie 25, 15860 Hollola
Tilaukset 8-16: 0400 399 127

Yhteystiedot

DINOX TEHTAANMYYMÄLÄ

Tehtaanmyymälämme sijaitsee Hollolassa, jossa suurin osa välineistä suoraan omalta varastolta. Tervetuloa jutuille ja välinekaupoille.

Katso lisätietoja